رویداد بین المللی«روح مقاومت» منعکس کننده وصایای شهدا در قاب هنر است

رویداد بین المللی«روح مقاومت» منعکس کننده وصایای شهدا در قاب هنر است

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی، رویداد بین المللی «روح مقاومت» را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جوانان با وصایای شهدا در قالب هنر خواند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان یکی از راه های شناخت شهدا و آشنایی با ارزش های دفاع مقدس را مطالعه وصایای شهدا خواند.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با بیان اینکه هنر یک ابزار موثر در انتقال مفاهیم در طول تاریخ است، گفت: رویداد بین المللی روح مقاومت یک طرح با هدف ترویج روح مقاومت و آشنایی نسل جوان با وصایای شهدا است که به همت ستاد کانون های مساجد در کشور اجرا می شود.

 

وی هدف از اجرای این طرح را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: ترویج و زنده نگه داشتن روح مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبلیغ وصایای شهدا جهت عمل به آنها در زندگی و کشف گنجینه های معنوی موجود در وصایای شهداء از دیگر اهداف این رویداد است.

 

به گفته این مقام مسئول، این رویداد بین المللی با محوریت وصیت نامه شهدای مقاومت اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر، مدافعان حرم و ... در عرصه ملی و بین المللی اجرا می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: رویداد روح مقاومت در دوبخش ملی و بین المللی برگزار می شود و در کلیه آثار ارسالی عنوان روح مقاومت حتما به صورت های صوت و پادکست: نریشن(اجرای کلامی عنوان روح مقاومت در ابتدای فایل صوتی) ، فیلم موبایلی: نریشن (اجرای کلامی عنوان روح مقاومت در ابتدای فیلم)، کلیپ و عکس نوشت: درج عنوان روح مقاومت به صورت متن(text) ) *در کلیه بخش ها علاوه بر بارگذاری در سامانه بچه های مسجد با عنوان پویش مردمی #روح_مقاومت در فضای مجازی نیز منتشر شوند.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان زمان ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد بین المللی را از 10 تیرماه تا 31 شهریورماه امسال خواند و گفت: داوری آثار رسیده اول تا 7 مهرماه و تجلیل از برگزیدگان 7 مهرماه خواهد بود.

 

علاقمندان برای شرکت در این رویداد بین المللی می توانند آثار خود در قالب فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت در موضوعات قرآن و عترت در وصیت نامه شهداء، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهداء، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهداء، قدس و فلسطین مظهر مقاومت، نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت، مسجد در وصیت نامه  شهدا و آزاد به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ارسال کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 73