اجرای مسابقه بزرگ «با علی تا عرش» همزمان با عید سعید غدیر خم

اجرای مسابقه بزرگ «با علی تا عرش» همزمان با عید سعید غدیر خم

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی از اجرای مسابقه بزرگ «با علی تا عرش» همزمان با عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: این مسابقه با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» و پایگاه مقاومت «امام خامنه ای (ره» مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت عید سعید غدیر خم درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه ها برای اجرا در فضای جازی پیش بینی شده است و در تدارک برنامه ها سعی شده است که جذابیت و هیجان درنظر گرفته شود.

امام جماعت مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز افزود: مسابقه بزرگ «با علی تا عرش» با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» و پایگاه مقاومت «امام خامنه ای (ره» مسجد برای سه دوره تحصیلی برگزار می شود که با اهدای جوایز ارزشمند نقدی یک میلیون و 500 هزار ريالی به سه نفر اول همراه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه به نفرات دوم و سوم مسابقه نیز جوایز نفیسی اهدا می شود، خاطرنشان کرد: مهلت شرکت در این مسابقه دهه ولایت است که از عید قربان تا عید غدیر نامیده می شود.

وی شیوه اجرای مسابقه «با علی تا عرش» برای شرکت کنندگان مقطع ابتدایی را بیان قصه غدیر خم به صورت کوتاه و با زبانی ساده ذکر کرد و گفت: شرکت کنندگان مقاطع اول و دوم متوسطه نیز برای شرکت در این مسابقه باید بخشی از خطبه غدیر را به صورت کوتاه و مختصر ارسال کنند.

حجت الاسلام امیدی افزود: علاقمندان واجد شرایط در رشته های ذکر شده می توانند با ارسال آثار در قالب فیلم 2 دقیقه ای همراه با نام و نام خانوادگی به شماره مجازی 09338896766 در مسابقه شرکت کنند. 

پایان پیام/ 130