راه اندازی پویش « من غدیری ام » توسط اعضای کانون جنت الرضوان بندر چارک

راه اندازی پویش « من غدیری ام » توسط اعضای کانون جنت الرضوان بندر چارک

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
آتش پرور گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری جنت الرضوان بندر چارک در آستانه عید بزرگ غدیر خم، در حرکتی زیبا، پویش « من غدیری ام » را به راه انداختند.

« محمد آتش پرور »، مدیر کانون فرهنگی هنری جنت الرضوان بندر چارک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان بندرلنگه، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، به تشریح برنامه های غدیری این کانون پرداخت و عنوان کرد: راه اندازی پویش « من غدیری ام » از شاخص ترین برنامه هاست.

 

وی افزود: در این پویش از افراد خواسته شده تا بر روی یک برگه آچار جمله « من غدیری ام » بنویسند و سپس برگه را در دست گرفته و از خود فیلم بگیرند و به فیلم را به شماره واتساپ  09177621391  ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جنت الرضوان بندر چارک با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال فیلم پایان شب قبل از عید غدیر است، گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می توانند فیلم خود را تا تاریخ اعلام شده به شماره واتساپ 09177621391 ارسال کنند.

 

وی افزود: پس از دریافت فیلم ها، به قید قرعه به بهترین آثار جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

آتش پرور همچنین از برگزاری مسابقه کیک پزی ویژه بانوان همراه با جوایز ارزنده خبرداد و عنوان کرد: بانوان علاقه مند برای شرکت در این مسابقه باید پس از پخت کیک بر روی آن واژه « یا علی مدد » بنویسند و سپس از آن عکس گرفته و به شماره واتساپ  09177621391  ارسال کنند.

 

وی، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع امامت و ولایت و غدیر به عنوان یکی دیگر از برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری جنت الرضوان یاد کرد و گفت: رده های سنی 4 تا 15 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

این فعال فرهنگی مذهبی با اشاره به اینکه از بین آثار رسیده در این بخش به قید قرعه تعدادی به عنوان آثار برتر انتخاب و جوایزی به صاحبان آثار اهدا می شود، افزود: جشن بزرگ غدیر در روز عید غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون جنت الرضوان برگزار می شود.   

 

وی اضافه کرد: دیوار نویسی غدیری یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری جنت الرضوان بندر چارک است که با همراهی هنرمندان عضو کانون در حال انجام است.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری جنت الرضوان از سال 1386 امام رضا(ع) بندر چارک راه اندازی شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 88