فرزند شهید «اکبر نجفی» همچنین خواستار تکمیل مراحل ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی اشکنان شد

فرزند شهید «اکبر نجفی» همچنین خواستار تکمیل مراحل ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی اشکنان شد

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
نجفی در آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» خواستار تکمیل مراحل ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی اشکنان شد و ابراز امیدواری کرد: با پرداخت اعتبارات از سوی اداره کل راه و شهرسازی این پروژه فرهنگی در ایام الله دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد نجفی» امروز (سه شنبه 14 مرداد) در آئین تکریم از خانواده های شهیدان «اکبر نجفی» و « محمد دست نشان» که به صورت ویدئوکنفرانس در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به میزبانی شهر اشکنان برگزار شد، گفت: در زمان شهادت پدرم در سن 2 سال و نیم سالگی بودم و بسیاری از ویژگی ها و سجایای اخلاقی ایشان را از زبان خانواده، دوستان و همرزمانش شنیده ام.

فرزند شهید «اکبر نجفی» اخلاق نیکو و روابط عمومی قوی را از خصوصیات اخلاقی شهید «اکبر نجفی» ذکر و خاطرنشان کرد: پدرم فردی متین، متقی، خوش اخلاق بود که از لحاظ به جا آوردن صله رحم نیز زبانزد بود.

وی با اشاره به اینکه پدر شهیدم از روابط عمومی قوی برخوردار بود، افزود: شهید «اکبر نجفی» متولد 1339 در تاریخ 14 اسفند 1365 در عملیات «کربلای 5» در منطقه «شلمچه» مجروح شده و در بیمارستان تهران به شهادت رسید.

نجفی همچنین خواستار تکمیل مراحل ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی اشکنان شد و ابراز امیدواری کرد: با پرداخت اعتبارات از سوی اداره کل راه و شهرسازی این پروژه فرهنگی در ایام الله دهه فجر سالجاری به بهره برداری برسد.

پایان پیام/ 130