وظیفه همه مسئولین است از نزدیک به خانواده شهدا سرکشی کنند

وظیفه همه مسئولین است از نزدیک به خانواده شهدا سرکشی کنند

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
سهرابی با اشاره به اینکه امیدوارم همه ما توفیق داشته باشیم در راه شهدا گام برداریم، گفت: وظیفه همه مسئولین است از نزدیک به خانواده شهدا سرکشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 14 مرداد) در جلسه «سه شنبه های تکریم» که به صورت ویدئوکنفرانسی با خانواده 2 شهید شهر «اشکنان» فارس برگزار شد، گفت: امیدوارم این ویروس منحوس رخت بربندد و بتوانیم به صورت حضوری خدمت خانواده شهدا برسیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه امیدوارم همه ما توفیق داشته باشیم در راه شهدا گام برداریم، اظهار کرد: وظیفه همه مسئولین است از نزدیک به خانواده شهدا سرکشی کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با تاکید بر اینکه هرچه عزت در کشور وجود دارد مرهون خون شهداست، تاکید کرد: وصیت نامه شهدا را باید آویزه گوش خود کنیم چرا که در وصیت نامه شهدا به اموری نظیر حفظ و پاسداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه راه رفتن در مسیری که شهدا رفتن کار سختی است و باید برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به طرق مختلف، گام برداریم، یادآور شد: تاسیس کانون های مساجد، برای این بود که با زبان هنر دین را گسترش دهند و اگر به شکل های متفاوتی بتوانیم دین را گسترش دهیم، یکی از کارهای آن کانون های مساجد است.

این مقام مسئول اظهار کرد: نهایت تلاش را خواهم کرد تا نمایندگی فرهنگ و ارشاد در اشکنان را راه اندازی کنیم و راه اندازی مجتمع فرهنگی تربیتی در حال ساخت در اشکنان با مدیرکل راه و شهرسازی صحبت شد.

خاطر نشان می شود، شهید «اکبر نجفی» متولد 1339 در تاریخ 14 اسفند 65 در عملیات «کربلای 5» در منطقه «شلمچه» مجروح شده و در بیمارستان تهران به شهادت رسید و بسیجی شهید «محمد دست نشان» متولد 1349 که در سال 1369 در «زهک» زابل توسط اشرار به اسارت رسید و خبر شهادت ایشان در سال 1382 در پاکستان مورد تایید قرار گرفت.

مجتمع فرهنگی تربیتی در حال ساخت در اشکنان است که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین راه و شهرسازی در دهه فجر 99 به بهره می رسد.

پایان پیام/ 130