کمک مومنانه کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر به ۱۶۰ نفر در دهه ولایت و امامت

کمک مومنانه کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر به ۱۶۰ نفر در دهه ولایت و امامت

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
قلندری از کمک مومنانه کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر به ۱۶۰ نفر در دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت: این کمک ها در قالب توزیع گوشت قربانی و حواله خرید کالا بوده است.

« عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه آغاز شده و با آغاز دور جدید کمک‌های مومنانه مسجدی‌ها در دهه امامت و ولایت، کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با تمام توان پای کار است و در عید قربان امسال با ذبح قرباین و توزیع در بین نیازمندان وارد کمک مومنانه در دوره جدید شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: در دهه ولایت و امامت و همزمان با عید قربان 80 کیلوگرم گوشت قربانی در بین 80 نفر از افراد نیازمند بهشهر توزیع شد و همچنین 80 حواله 150 هزارتومانی برای خرید کالا به نیازمندان اهدا شد.

قلندری گفت: کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر به عنوان پایگاه مهم مردمی در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و در زمینه خدمت به نیازمندان نیز بسیار فعال است و در طول دوران کرونا با کمک بچه های مسجدی تلاش شد تا مرهمی بر درد مردم و نیازمندان باشیم.

 

وی اضافه کرد: این کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در طول انقلاب اسلامی در بخش های مختلف اجتماعی و فرهنگی به خوبی ایفای نقش کرده است و در اجرای طرح های مختلف و مقابله با بحران هایی همچون شیوع ویروس کرونا هم فعال وارد میدان شده است و خدمات همچنان ادامه دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر خاطر نشان کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، اعضای کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در کنار مردم و همراه مردم شد تا با کمک در دوران کرونا، مشکلات را کم کند.

قلندری همچنین با اشاره به دور اول کمک های مومنانه به همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر گفت: در ماه رمضان امسال هم توزیع سبد کالا در قالب کمک مومنانه به همت کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر اجرایی شد.

 

وی تصریح کرد: در کنار توزیع سبد کالا شبانه 500 پرس غذای گرم هم در بین نیازمندان توزیع شد .

 

قلندری گفت: تلاش شد تا در دوران کرونا مسجد و فعالیت های مختلف مسجدی فعال باشد و از انزوای مسجد جلوگیری شود و خوشبختانه جوانان همچنان پای کار هستند و تلاش های فراوانی در این حوزه انجام شده و در دست انجام است.

پایان پیام/ 175