پخش نماهنگ های صوتی از بلندگوهای مساجد زنجان

پخش نماهنگ های صوتی از بلندگوهای مساجد زنجان

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام یوسفی از نورافشانی شهر در شب عید غدیر خم خبر داد و گفت: نماهنگ صوتی از بلندگوهای مساجد زنجان پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان در جمع خبرنگاران به تشریح ویژه برنامه های عید سعید غدیرخم پرداخت و گفت: به دلیل ویروس کرونا، امکان برگزاری برنامه های تجمعی را نداریم و برنامه ها در فضای مجازی اجرا می شود.

 

حجت‌الاسلام علی یوسفی با اشاره به انتشار محتوا با موضوع عید غدیر خم در فضای مجازی ادامه داد: به همین منظور و با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه های متنوعی در این شبکه پخش خواهد شد.

 

وی از پخش برنامه های کودک و نوجوان با موضوع امامت از شبکه اشراق خبر داد و گفت: به همین منظور پویش پرچم هم با هدف توزیع پرچم هایی مزین به نام امام علی(ع) برای نصب بر سردرب منازل و کوچه ها برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان با بیان اینکه کاروان موتورهای رهروان غدیر در این روز به حرکت درمی آید، تصریح کرد: اجرای طرح اطعام در قالب توزیع 20 هزار پرس غذای طبخ شده بهداشتی در سطح استان زنجان از دیگر برنامه های غدیر در زنجان است.

 

به گفته یوسفی، پخش نماهنگ صوتی از بلندگوهای مسجد، نورافشانی آسمان شهر در شب عید غدیر خم، اجرای مسابقه های فرهنگی و هنری به صورت غیرحضوری و فضاسازی شهر از دیگر برنامه های عید سعید غدیرخم در زنجان است.

 

پایان پیام/ 693