سند تحول ستاد كانون‌هاي مساجد رونمايي مي‌‌‌شود

سند تحول ستاد كانون‌های مساجد رونمایی می‌‌‌شود

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸
رئيس ستاد هماهنگي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد كشور گفت: سند تحول ستاد كانون‌هاي مساجد ۲۵ تيرماه در شوراي عالي سياست‌گذاري كانون‌هاي مساجد رونمايي مي‌شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» اظهارکرد: ۳۴ دستگاه فرهنگی عضو شورای بزرگداشت دهه کرامت هستند و در مورد فعالیت‌های این دهه همنوایی می‌کنند.

 

وی افزود: شعار ما خدمت کریمانه و مهربانی به سبک اهل بیت است چون به مهربانی بدون منت و برای رضای خدا اعتقاد داریم.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور عنوان کرد: در بیش از ۱۲ هزار مسجد همزمان در ایام دهه کرامت برنامه‌های جشن و شادی برگزار می شود و بیش از ۲ هزار برنامه جشن های زیر سایه خورشید نیز در شهرهای مختلف ایران و کشورهای خارجی از جمله آذربایجان، عراق و ترکمنستان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: همچنین در شب میلاد امام رضا(علیه‌لسلام) ۱۷ مهمان خارجی از ۱۷ ملیت برای جشنواره امام رضا(علیه‌السلام) حضور دارند.

 

حجت‌الاسلام ارزانی ادامه داد: اعزام سفیران کریمه شامل خادمان حرم امام‌رضا‌(علیه‌السلام) و حضرت معصومه‌ (سلام‌الله علیها) به استان‌ها و کشورهای دیگر نیز در این دهه صورت می گیرد و علاوه بر این کاروان کرامت نیز در اول ذی‌العقده از شهر قم حرکت کرده و تا دهم ذی‌العقده به شهر مشهد خواهد رسید.

 

وی همچنین گفت: در برنامه‌های هر سال چهار استان خراسان رضوی، قم، تهران و فارس به طور خاص برنامه‌هایی اجرا می شود که امسال در استان لرستان هم این برنامه‌ها برگزار خواهد شد.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌های حوزه ستاد شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری نیز اشاره و تصریح کرد: ۲۶ سال از عمر کانون‌های مساجد می گذرد و سند تحول ستاد کانون‌های مساجد ۲۵ تیرماه در شورای عالی سیاست‌گذاری کانون‌های مساجد رونمایی می‌شود.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: این سند افق ۱۴۱۴ دارد و خانواده محوری، مسجد پایه‌ای، ارتباط سالم در فضای مجازی و توجه به بانوان و ... برای ما اصل است.

 

وی اضافه کرد: ۲۵ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد وجود دارد که بیش از ۲۳ هزار کانون به ثبت رسیده‌اند.

 

حجت‌الاسلام ارزانی خاطرنشان کرد: ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار عضو کانون‌های مساجد هستند و بیش از ۳۰ هزار برنامه ثبت شده در کانون‌ها موجود است که پیش‌بیني می‌کنیم تا پایان تابستان به ۱۰۰ هزار برنامه برسد.

 

 

پایان پیام/