منتخبان مسابقه های کتابخوانی «مسئله حجاب» و «نماز چیست؟» معرفی شدند

منتخبان مسابقه های کتابخوانی «مسئله حجاب» و «نماز چیست؟» معرفی شدند

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
سقاء با اشاره به برپایی مراسم قرعه کشی مسابقه های کتابخوانی «مسئله حجاب» و «نماز چیست؟» و معرفی منتخبان این مسابقه ها، گفت: ۲ مسابقه فرهنگی نیز برای دهه ولایت و امامت پیش بینی شده که امیدواریم این مسابقه ها نیز مشارکت خوب روبرو شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (15 مردادماه) در مراسم قرعه کشی مسابقه های کتابخوانی «مسئله حجاب» و «نماز چیست؟» گفت: مسابقه های کتابخوانی «مسئله حجاب» و «نماز چیست؟» به مناسبت هفته حجاب و عفاف و هفته قوه قضائیه پیش بینی شده بود که با استقبال خوب مخاطبان مسابقه های فرهنگی مواجه شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: در مسابقه کتابخوانی «مسئله حجاب» که به مناسبت هفته حجاب و عفاف پیش بینی شده بود بیش از 550 نفر در این مسابقه مشارکت داشته اند که به قید قرعه به 10 جوایز نفیس تعلق گرفت.

 

این مقام مسئول افزود: مسابقه کتابخوانی «نماز چیست؟» که به مناسبت هفته قوه قضائیه از کتاب شهید بهشتی برگزار شد با مشارکت 1610 نفر مواجه شد که به 10 نفر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: 2 مسابقه کتابخوانی و پیامکی نیز برای دهه ولایت و امامت پیش بینی شده که امیدواریم این مسابقه ها نیز مشارکت خوب روبرو شوند.

 

وی اعلام داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه فعالان کانون های مساجد از ظرفیت فضای مجازی غافل نیستند و بسیاری از برنامه های فرهنگی و دینی از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

پایان پیام/ 365