اعلام فراخوان ملی پویش « سجاده خورشید »

اعلام فراخوان ملی پویش « سجاده خورشید »

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
سعادتی گفت: همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام هادی(ع)، فراخوان ملی پویش « سجاده خورشید » از سری برنامه های جانبی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) اعلام شد.

« سعید سعادتی »، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس با تبریک میلاد دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، اظهار کرد: « معارف امام زین العابدین(ع) »، « دعا(ارتباط با خدا) » و « معنویت و مقاومت در صحیفه سجادیه » ازجمله محورهای پویش « سجاده خورشید است.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد، موسسات، هیئات مذهبی و مراکز همنام حضرت سجاد(ع)، می توانند از 15 مرداد تا 15 شهریور فعالیت های شاخص در زمینه ترویج معارف صحیفه سجادیه را در قالب های فیلم، کلیپ و عکس به شماره واتساپ و مجازی 09170776940 ارسال کنند.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از عکس نوشته، پوستر و صفحه اینستاگرامی با عنوان پویش، آثار صوتی، کلیپ و فیلم کوتاه به عنوان قالب های آثار نام برد و عنوان کرد: نشر آثار در شبکه های اجتماعی با هشتک گذاری با عناوین: #پویش-سجاده-خورشید #کنگره-امام-سجاد-علیه السلام #صحیفه-سجادیه از جمله روش شرکت در این پویش است.

 

سعادتی اضافه کرد: کانون ها، موسسات و مراکز همنام حضرت سجاد(ع) نیز می توانند آثار خود را تا پایان مهلت تعیین شده به نشانی اینترنتی pooyesh.sajjadeh@gmil.com ارسال کنند.

 

وی به جوایز پیش بینی شده در این پویش اشاره کرد و گفت: هر هفته چهار جایزه سه میلیون ریالی به برترین ها داده می شود و از 10 مرکز برتر کشور نیز با اعطای پنج تا 15 میلیون ریال تجلیل خواهد شد.

 

گفتنی است؛ کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 9 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادها، موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور 25 محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان در بندرعباس برگزار می شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 88