فضای مجازی بهترین روش برای ترویج فرهنگ معارف دینی است

فضای مجازی بهترین روش برای ترویج فرهنگ معارف دینی است

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اسحاقی گفت: فضای مجازی بهترین روش برای ترویج فرهنگ معارف دینی است و در شرایط بیماری کرونا باید از حسن این ابزار مهم به بهترین نحو بهره برداری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید ناصر اسحاقی» امروز (15 مردادماه) در مراسم قرعه کشی مسابقه های کتابخوانی «مسئله حجاب» و «فلسفه نماز» گفت: امروز برنامه ها و جشنواره های فرهنگی هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا از فضای واقعی به فضای مجازی منتقل شده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: البته با رفع این بلای خانمان سوز از حضور برنامه های فرهنگی و دینی در فضای مجازی استقبال شود زیرا مخاطبان بی شمار این فضا نیازمند محتوای دینی و فرهنگی متناسب با سبک زندگی اسلامی هستند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: فضای مجازی اگر چه ایرادهای دارد اما حسن و خوبی نیز از خود بروز داد و این فضا به صورت نامحدود و مخاطبان بی شمار دارد که این چنین برنامه های مجازی نیازمند مخاطبان بی شمار است و پس از مهار وضعیت کرونا فضای مجازی برای پشتیبانی از برنامه های فرهنگی و دینی پیش بینی شود.

 

اسحاقی اظهار داشت: فضای مجازی بهترین روش برای ترویج فرهنگ معارف دینی است و در شرایط بیماری کرونا باید از حسن این ابزار مهم به بهترین نحو بهره برداری کرد.

 

وی عنوان کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی کانون های مساجد به ویژه مسابقه های کتابخوانی با کیفیت و مشارکت بسیار خوب اعضای و فعالان کانون ها مواجه است و از دست اندرکاران برگزاری این مسابقه های فرهنگی سپاسگزارم.

پایان پیام/ 365