از نورافشانی آسمان مسجد امام حسین(ع) زنجان تا ذبح قربانی برای سلامتی امام زمان(ع)

از نورافشانی آسمان مسجد امام حسین(ع) زنجان تا ذبح قربانی برای سلامتی امام زمان(ع)

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
کانون شهدای هسته ای، مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان ضمن نورافشانی آسمان مسجد همزمان با شب غدیرخم، برای سلامتی امام زمان(عج) قربانی ذبح می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای یکی از کانون های موفق زنجان در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری است که با شیوع ویروس کرونا ضمن گندزدایی معابر و خیابان های این منطقه با تهیه و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی دست یاری به سوی نیازمندان دراز می کند.

مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در سال 76 به دست خیرین محله ساخته شده است این مسجد دارای مرکز نیکوکاری به نام شهید حججی، پایگاه مقاومت بسیج، کانون فرهنگی و هنری و کتابخانه ای با 6 هزار جلد کتاب است.

 

کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای با همراهی پایگاه مقاومت بسیج این مسجد، در رزمایش همدلی و کمک مومنانه به فرمان رهبری لبیک گفته و با جمع آوری کمک های مردمی بسته های غذایی و بهداشتی تهیه و در مناسبت های مختلف در اختیار نیازمندان قرار می دهد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه پرداخت و گفت: در روز عید قربان 40 بسته غذایی به ارزش 10 میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

اسلامی با اشاره به اینکه مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان یکی از مساجد مجری رزمایش همدلی و کمک مومنانه است، گفت: در هریک از مراحل این رزمایش کمک های مردمی و خیرین جمع آوری و بسته های غذایی تهیه و توزیع می شود.

 

وی از تهیه 3 هزار ماسک توسط بچه های این مسجد خبر داد و گفت: ماسک های تولیدی در اختیار کادر درمان قرار گرفت.

مدیر مسئول کانون شهدای هسته ای زنجان به اختصاص 20 فقره وام 5 میلیونی به نیازمندان از طریق بانک رسالت اشاره کرد و گفت: این تسهیلات گره گشای مشکلات نیازمندان بود که به اشتغالزایی این افراد منجر شد.

 

اسلامی به اهداء یک پکیج کامل جهیزیه به زوج جوان به ارزش 80 میلیون ریال اشاره کرد و گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم یک‌هزار پرس غذای متبرک باعنوان پویش مردمی «مهمان مولا» طبخ و توزیع می شود.

وی به تهیه و توزیع 300بسته معیشتی در این روز اشاره کرد و گفت: بسته های غذایی تهیه شده شامل گوشت، مرغ، روغن، برنج، ماکارونی، رب و قند و شکر است.

 

به گفته این فعال مسجدی، تهیه و توزیع 50 قوطی شیرخشک، خرید و ذبح قربانی باهدف دفع بلا و سلامتی امام زمان (ع) و نورافشانی آسمان مسجد در شب عید غدیر خم از دیگر برنامه های مسجد در این روز سعید است.

اسلامی در پایان از همکاری و مساعدت پایگاه خواهران طاهره، مرکز نیکوکاری شهید حججی ، اعضای کانون فرهنگی شهدای هسته ای و هیئت عاشقان ولایت تقدیر و تشکر کرد.

 

پایان پیام/ 73