مسابقه مجازی«یه حس خوب»برگزیدگان خود را شناخت

مسابقه مجازی«یه حس خوب»برگزیدگان خود را شناخت

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
زارع گفت: به دنبال انتشار فراخوان پویش«یه حس خوب» ویژه هفته عفاف و حجاب ۶۳۷پیامک در خصوص جواب مسابقه کتاب‌خوانی و ۲۷عکس از دختران محجبه به دبیرخانه مجازی این پویش رسید که یک عکس برتر و ۵نفر برگزیده در بخش کتاب‌خوانی به‌عنوان برگزیده اعلام شدند.

«عباس زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بابیان اینکه  با توجه به شیوع کرونا و ضرورت حفظ سلامتی مردم، برنامه‌های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب همانند سایر برنامه‌های مناسبتی و تقویمی بدون تجمع مردم و به‌صورت مجازی برگزارشده، گفت: امسال با مشارکت کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان قائم‌شهر و موسسه فرهنگی هنری شفق پویش مردمی «یه حس خوب» برای تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه این پویش در بدو امر برنامه‌ای استانی تدارک دیده‌شده بود، افزود: با توجه به مشارکت حداکثری هم‌وطنان عزیز از استان‌های مختلف کشور، این برنامه به‌صورت ملی داوری شد.

 

وی بابیان اینکه خانواده‌ها تصاویر دختران محجبه خود را به آیدی  @Ershadmaz ارسال نمودند و  با داوری عمومی و مردمی به افرادی برتر انتخاب شدند، اظهار کرد: در این بخش 27عکس دریافت شد که «مهرسا یزدانی» عکس برگزیده اعلام‌شده است.

زارع بابیان اینکه همچنین مسابقه پیامکی برگرفته از کتاب شهید «مرتضی مطهری» برگزار شد، افزود: 637پیامک از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه مجازی پویش«یه حس خوب» رسید.

 

وی با بیان اینکه «زینب محمودی شاد» از اهواز،«مریم نیک عمل» از تهران،«ابوذر موسی وند »از کرج،«حسین اوتادی» از تهران و«سید محمد مهدوی» از مشهد نفرات برتر این مسابقه کتاب‌خوانی معرفی شدند،گفت:برگزیدگان این پویش از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اهدای لوح سپاس و هدایای نفیس مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

پایان پیام/ 286