برپایی ایستگاه صلواتی در صحن مسجد حضرت ولعصر(عج) صومعه‌سرا

برپایی ایستگاه صلواتی در صحن مسجد حضرت ولعصر(عج) صومعه‌سرا

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
محمدی از برپایی ایستگاه صلواتی همزمان با عیدسعید غدیر خم در صحن مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا خبر داد.

«پوریا محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: مساجد در سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر با برنامه‌های متنوع به استقبال از عید بزرگ ولایت می‌روند.

 

فرمانده پایگاه بسیج مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا با بیان اینکه عید غدیرخم فرصتی مغتنم برای تبیین سیره علمی و عملی امیرالمومنین علی(ع) است افزود: فضاسازی محیطی و آذین‌بندی متناسب با عید سعید همراه با برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های مسجد حضرت ولعصر(عج) در روز عید است.

 

وی با بیان اینکه یک ساعت قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء، گروه سرود یاوران مهدی در صحن مسجد اجرای سرود دارند گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه‌های غدیر را در فضای باز برگزار می‌کنیم.

 

محمدی تصریح کرد: انتصاب امیر عدالت در جایگاه ولایت از سوی حضرت محمد(ص) در محل غدیرخم (سال دهم هجری قمری) یکی از مهمترین وقایع صدر اسلام است که نباید کمرنگ شود.

 

فرمانده پایگاه بسیج مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ضروری است این اتفاق تاریخ‌ساز همواره از طریق مختلف به ویژه رسانه‌های جمعی و فضای مجازی برای مردم و نسل امروز بیان و تشریح شود.

 

پایان پیام/ 526