رتبه نخست قم در فهما نتیجه یک کار دسته جمعی و گروهی است

رتبه نخست قم در فهما نتیجه یک کار دسته جمعی و گروهی است

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
حسینی‌کاشانی با تأکید بر این که رتبه نخست قم در فهما نتیجه یک کار دسته جمعی و گروهی است، گفت: شخص وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مسأله اهتمام ویژه ای دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید موسی حسینی‌کاشانی» عصر امروز(پنجشنبه 16 مرداد) در آیین معرفی قم به عنوان «پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران» که در دفتر تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: امروز در آستانه یک اتفاق بزرگ در استان هستیم که نتیجه تلاش های یک مجموعه بزرگ است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن عرض خیر مقدم خدمت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان ساخت: ایشان امروز فقط به همین دلیل به قم تشریف آورده اند که نشان از اهمیت این موضوع برای شخص ایشان است.

 

وی تصریح کرد: همچنین لازم است تشکر ویژه از آیت الله سعیدی داشته باشیم که همواره پشتوانه برنامه های فرهنگی استان هستند و این اتفاق نیز بدون حمایت ایشان انجام نمی شد به همین جهت از لطفی که به مجموعه ما داشتند تشکر می کنیم.

 

حسینی کاشانی افزود: این که قم به عنوان پایتخت فرهنگی هنری مساجد کشور در رویداد ملی فهما قرار گرفته نتیجه یک کار دسته جمعی است به ویژه امروز خدمت حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی هستیم که در این راستا تلاش های گسترده ای انجام داده اند.

 

حسینی‌کاشانی در ادامه عنوان کرد: امروز المان و نشان قم به عنوان پایتخت فرهنگی هنری مساجد کشور نیز رونمایی می‌شود که نوید بخش روزهای درخشان تری برای مساجد استان قم و این استان می‌تواند الگوی مساجد سایر مناطق کشور قرار بگیرد.

پایان پیام/ 694