ادامه فصل همدلی با حفظ کرامت و عزت نفس در مسجد داودقلی زنجان

ادامه فصل همدلی با حفظ کرامت و عزت نفس در مسجد داودقلی زنجان

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام ولایتی گفت: دستگیری از نیازمندان با حفظ کرامت و عزت نفس به همت خیرین و مردم محله مسجد داودقلی زنجان همواره ادامه دارد.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا تاکنون بچه های مسجد داودقلی زنجان با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین محله اقدام به توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا کرده اند.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی با اشاره به اینکه خدکت رسانی به مردم و نیازمندان در این مسجد ادامه دارد، افزود: موسسه خیریه شمیم نرگس در این مسجد فعال است و با یاری خیرین بسته های غذایی را در بین مردم توزیع می کند.

 

به گفته وی، مسجد داودقلی و مجموعه گروه های جهادی مستقر در مسجد، کانون و موسسه فعال این مسجد و خیریه شمیم در مناسبت های مختلف بویژه در اعیاد قربان و غدیرخم بسته های غذایی در بین مردم توزیع می کند.

 

حجت الاسلام ولایتی به تسویه حساب دفتری نیازمندان در فروشگاه ها اشاره کرد و گفت: توزیع سبد میوه تازه به مردم، اجاره منزل به زوج های جوان برای آغاز زندگی و جهیزیه به نوعروسان از اقدامات بچه های مسجد داودقلی زنجات است.

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان خاطرنشان کرد: طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان، تولید ماسک، ذبح قربانی و تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی از دیگر اقدامات مسجد داودقلی زنجان برای عبور از بحران کرونا ست.

 

وی با بیان اینکه جوانان پرشور و دوستدار ایثار در صف اول کمک به مردم و نیازمندان هستند، ابراز امیدواری کرد: در ایام غدیر تمام نیازمندان تحت پوشش مهر وکرم مولا علی ع قرار بگیرند وخدا هم توفیق بانی خیر بودن را نصیب ما بگرداند‌.

 

پایان پیام/ 73