موج «همدلی و مساوات» در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه

موج «همدلی و مساوات» در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام کلات‌پور با اشاره به موج همدلی و مساوات در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: طرح ذبح قربانی به همت کانون های مساجد استان اجرایی شد.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان  در کرمانشاه در حاشیه اجرای طرح ذبح قربانی که امروز (۱۷ مرداد) در کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(ع) فدک برگزار شد،با گرامیداشت عید سعید غدیر خم اظهار کرد: در این طح که به همت کانون های مساجد استان کرمانشاه اجرا شد، ۲۴راس دام خریداری شده است که پس از ذبح در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: این برنامه به صورت مشارکتی برگزار می شود که ۵۰ درصد هزینه ها را کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه و ۵۰ درصد دیگر را کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه قم(س) و خیران برنامه های سمت خدا تامین می کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: این طرح چندمین مرحله کمک های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه در لبیک به فرمایشات رهبری مبنی بر کمک مومنانه است.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا کانون های فرهنگی و هنری مساجد به میدان آمدند و در همه زمینه ها اقدامات و کارهای بزرگی را رقم زدند که کمک های مومنانه نیز بخشی از این اقدامات است.

حجت الاسلام کلات پور با اشاره به اینکه این کمک ها میان افراد نیازمند توزیع خواهد شد، بیان داشت: از خیران نیز برای حضور در این طرح دعوت می کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی کمک ها به صورت جیره مواد غذایی خام میان محرومان توزیع می شود.

 

پایان پیام/ 66