جوانان کانون فرهنگی و بسیج مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز در اجرای برنامه های غدیر سنگ تمام گذاشتند

جوانان کانون فرهنگی و بسیج مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز در اجرای برنامه های غدیر سنگ تمام گذاشتند

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی حضور جهادی جوانان کانون فرهنگی و بسیج مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز در اجرای برنامه های عید غدیر را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: این برنامه ها در قالب کمک های مومنانه، توزیع نان صلواتی، غذای گرم و شرکت در کارناوال شادی برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» با تشریح فعالیت های مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز در عیدالله اکبر،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» و پایگاه مقاومت بسیج «امام خامنه ای (مدظله العالی) مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز از ابتدای ماه ذیحجه تصمیم گرفت که برنامه های مختلفی را در روز عید غدیر اجرا کند.

امام جماعت مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز با اشاره به اجرای مرحله پنجم رزمایش کمک های مومنانه، خاطرنشان کرد: در قالب این رزمایش 700 قرص نان صلواتی و 170 پرس غذای گرم 18 مرداد ماه مصادف با روز عید غدیر بین نیازمندان، مومنین و شیعیان مبلغ فرهنگ غدیر علوی توزیع شد.

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: همچنین در قالب رزمایش کمک مومنانه 90 کیسه برنج 10 کیلویی و سایر اقلام غذایی با مشارکت و همراهی خیرین و نیک اندیشان بین نیازمندان منطقه «سلطان آباد» و «شاپورجان» شیراز توزیع و همچنین 200 بسته گوشت یک و نیم کیلوگرمی نیز به نیازمندان اهدا شد.

حجت الاسلام امیدی همچنین از برگزاری جشن مردمی با رعایت نکات بهداشتی در خیابان و محوطه بیرونی مسجد خبر داد و گفت: کارناوال های شادی موتوری و ماشینی نیز با پخش سرود و مداحی ویژه عید سعید غدیر خم به راه افتاد و جوانان و نوجوانان ارادت خود را به ساحت مقدس آقا امیرالمومنین (ع) ابراز داشتند و اعلام کردند که شیعه مولا علی (ع) از ویروس کرونا نمی هراسد و در صحنه جهاد حضور دارد.

 

پایان پیام/ 130