برنامه های ویژه عید غدیر توسط کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» شهر «فال» در حال اجراست

برنامه های ویژه عید غدیر توسط کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» شهر «فال» در حال اجراست

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
جعفری با اشاره به برنامه های ویژه عید غدیر توسط کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» شهر «فال»، گفت: این برنامه ها با محوریت مسجد «رباط» شهر «فال» با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال اجراست.

«سیدجعفر جعفری» با اشاره به اجرای برنامه های ویژه عید غدیر خم،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم و اعلام ولایت مولا علی (ع) در کانون فرهنگی هنری برنامه هایی پیش بینی شد که در حال اجراست.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» مسجد «رباط» شهر «فال» شهرستان مهر در جنوب استان فارس با تاکید بر اینکه در برگزاری برنامه ها با توجه به شیوع ویروس کرونا به شیوه نامه های بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامتی شهروندان دقت شده است، افزود: عصر روز شنبه 18 مرداد ماه نان صلواتی در نانوایی کماندار واقع در میدان شهدای فال توزیع خواهد شد.

وی همچنین از توزیع شیرینی و پخش مداحی در مدح حضرت امیرالمومنین (ع) خبر داد و گفت: مسابقه پیامکی نیز با محوریت غدیر و خطبه غدیر در حال برگزاری است که از بسیاری از نقاط استان فارس و همچنین استان های بوشهر، اصفهان و هرمزگان شرکت کرده اند و به 20 نفر به قید قرعه جوایز اهدا می شود.

جعفری همچنین خاطرنشان کرد: برنامه های کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع)» مسجد «رباط» شهر «فال» در مناسبت های مذهبی از ابتدای سال تاکنون اجرا شده است و اغلب برنامه ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 130