تهیه و توزیع ۳۵۰ بسته فرهنگی به مناسبت عید غدیر در مسجد «امام حسین (ع)» شهر «نوجین» فراشبند

تهیه و توزیع ۳۵۰ بسته فرهنگی به مناسبت عید غدیر در مسجد «امام حسین (ع)» شهر «نوجین» فراشبند

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سرائی مند با اشاره به تهیه و توزیع ۳۵۰ بسته فرهنگی به مناسبت عید غدیر در مسجد «امام حسین (ع)» شهر «نوجین» فراشبند، گفت: این برنامه خودجوش و مردمی توسط بچه های کانون فرهنگی هنری «ریحانه النبی (س)» شهر «نوجین» برگزار شد.

«جمیله سرائی مند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر و در راستای ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت امیر المومنین (ع) و پیروی از امر ولایت برنامه هایی خودجوش و مردمی توسط بچه های کانون فرهنگی هنری «ریحانه النبی (س)» شهر «نوجین» برگزار شد که شامل تهیه و توزیع 350 بسته فرهنگی بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «ریحانه النبی (س)» شهر «نوجین» فراشبند همچنین از توزیع 150 عدد ماسک طبی بین نیازمندان در روز عید غدیر خبر داد و افزود: برنامه های غدیر با همکاری پایگاه های مقاومت و محوریت مسجد «امام حسین (ع)» شهر «نوجین» اجرا شده است.

وی اظهار کرد: در روز عید غدیر همچنین تعداد 330 پرس غذا در آشپزخانه مسجد با رعایت نکات بهداشتی طبخ و با تاسی از مولای متقیان بین نیازمندان شهر «نوجین» توزیع شد.

سرائی مند یادآور شد: به همت کانون فرهنگی هنری «ریحانه النبی (س)» شهر «نوجین» فراشبند به منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروس با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج بیش از سه هزار و 600 ماسک در مسجد «امام حسین (ع)» شهر «نوجین» تولید شده است و تا ریشه کن کردن این ویروس منحوس هرگونه اقدام جهادی که لازم باشد، در صحنه حاضر هستیم.

پایان پیام/ 130