جشنواره فرهنگی هنری «شمیم عفاف» برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره فرهنگی هنری «شمیم عفاف» برگزیدگان خود را شناخت

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اعلام نتایج جشنواره فرهنگی هنری «شمیم عفاف»، گفت: بیش از ۱۵۵ اثر از آثار رسیده به بخش داوری راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (یکشنبه ۱۹ مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: فراخوان جشنواره فرهنگی هنری «شمیم عفاف» همزمان با هفته عفاف و حجاب از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس منتشر شد که این جشنواره با همکاری معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به مرحله اجرا درآمد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه بیش از 155 اثر از آثار رسیده در رشته های نقاشی، خوشنویسی و عکاسی با تلفن همراه به بخش داوری راه یافت، گفت: هیئت داوران جشنواره در بخش  نقاشی در بین 80 اثر رسیده از گروه های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال آثار «زیبا قره خانی»، «مهدیه عنبری»، «نازنین زهرا سلیمانی»، «مبینا شمس»، «شمیم مسعودی»، «طنازسادات طباطبایی»، «دیانا قاسمی زاده»، «مهرانا جعفری»، «فاطمه خلیفه» و «یسنا کشاورزی» را برتر اعلام کرد و در بخش بزرگسالان به دلیل به حدنصاب نرسیدن آثار دریافتی انتخابی از سوی داوران انجام نشد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش  عکاسی با تلفن همراه هیئت داوران جشنواره «شمیم عفاف» از بین 50 اثر رسیده، آثار «زهرا دهقان» و «سلطنت احمدی» را شایسته تقدیر اعلام کرد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به نتیجه بخش خوشنویسی، گفت: هیئت داوران جشنواره در بخش خوشنویسی از بین  25 اثر رسیده، آثار «علی محمد رنجبر» و «زهرا دهقان» را شایسته تقدیر دانست. 

 

پایان پیام/ 130