برگزاری مراسم بزرگداشت عید غدیر و توزیع نان رایگان در کانون امام علی(ع) نکا

برگزاری مراسم بزرگداشت عید غدیر و توزیع نان رایگان در کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
چادرنشین از برگزاری مراسم بزرگداشت عید غدیر خم و توزیع نان رایگان در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: همزمان با عید غدیر علاوه براجرای برنامه های مختلف فرهنگی و دینی، کمک های معیشتی در بین افراد نیازمند توزیع شد.

« مجتبی چادرنشین » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: تبیین ولایت و ولایت مداری یکی از برنامه های مهم کانون مسجد امام علی(ع) نکا در طول سال است که به همت امام جماعت این کانون و مسجد اجرایی می شود و در طول دهه ولایت و امامت هم ترویج ولایت و ولایتمداری اولویت مهم ما بود.

 مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: ویژه برنامه های متنوعی با محوریت فضای مجازی به مناسبت دهه ولایت و امامت در کانون های فرهنگی این مسجد برگزار شد که با استقبال گروه های مختلف مردمی روبرو بود.

 وی اظهار کرد: تفسیر آیات ولایت در فضای مجازی، برگزاری جشن های خیابانی با رعایت پروتکل بهداشتی، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس، برپایی ایستگاه صلواتی در سایه رعایت دستور العمل ها از جمله این برنامه ها بود.

چادرنشین گفت: برگزاری مسابقات نقاشی، دکلمه ، سرود و مقاله، مسابقات ورزشی، برگزاری تئاتر غدیر و... از جمله برنامه های دهه ولایت و امامت در کانون امام علی(ع) نکا است.

وی تصریح کرد: توزیع نان رایگان در بین افراد محله کوی مهرگان نکا به همت کانون امام علی(ع) یکی از ابتکارات مهم کانون بود که در روز عید سعید غدیر اجرایی شد و با استقبال مردم روبرو شد.

پایان پیام/ 175