رزمایش کمک مومنانه و حرکت کارناوال خودرویی در عید غدیر اجرا شد

رزمایش کمک مومنانه و حرکت کارناوال خودرویی در عید غدیر اجرا شد

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
جعفرزاده گفت: رزمایش کمک مومنانه و حرکت کارناوال خودرویی همزمان با عید غدیر و ایام ولایت حضرت علی (ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد «جامع الغدیر» و ناحیه مقاومت «محمد رسول الله (ص)» شیراز در شهرک گلستان شیراز اجرا شد.

«محمد جعفرزاده» با اشاره به برنامه های غدیریه کانون فرهنگی هنری مسجد «جامع الغدیر» شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در طول ایام دهه کرامت و ولایت در راستای لبیک به فرمایش های ولی امر مسلمین جهان مبنی بر تداوم کمک های مومنانه در ایام شیوع ویروس کرونا و همچنین با هدف اطعام افراد کم برخوردار و نیازمند، کمک های مردمی و خیرین توسط کانون جمع آوری و در روز عید غدیر اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «جامع الغدیر» شیراز از اجرای برنامه نورافشانی و حرکت کارناوال خودرویی همزمان با عید غدیر و ایام ولایت حضرت علی (ع) خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری ناحیه مقاومت «محمد رسول الله (ص)» شیراز در شهرک گلستان اجرا شد که در برگزاری آن کانون فرهنگی هنری، پایگاه مقاومت و اصحاب مسجد «جامع الغدیر» و همچنین ستاد مردمی بزرگداشت عید ولایت مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: پیام های محتوایی نیز به مناسبت عید ولایت و با هدف افزایش سطح آگاهی نسبت به عید غدیر تهیه و در کانال ها و پیام رسان های کانون منتشر شد.

پایان پیام/ 130