توزیع ۲ هزار غذا همزمان با عید غدیر توسط کانون «عاشورائیان» در روستای «موسویه» جهرم

توزیع ۲ هزار غذا همزمان با عید غدیر توسط کانون «عاشورائیان» در روستای «موسویه» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
قربانی با اشاره به توزیع ۲ هزار غذا همزمان با عید غدیر توسط کانون «عاشورائیان» در روستای «موسویه» شهرستان جهرم، گفت: برنامه های ویژه عید غدیر با همکاری هیئت «امام حسن (ع)» در سطح روستا اجرا شد.

«محمدحسین قربانی» با تشریح برنامه های ویژه عید غدیر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز  گفت: به مناسبت عید ولایت و امامت حضرت علی (ع) سه برنامه محوری توسط کانون «عاشورائیان» مسجد «المهدی (عج)» با همکاری هیئت «امام حسن (ع)» در روستای «موسویه» جهرم اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «عاشورائیان» روستای «موسویه» جهرم با تاکید بر اینکه باتوجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشن در مسجد فراهم نشد، خاطرنشان کرد: در این راستا کانون در روز عید غدیر با راه اندازی کاروان به برگزاری جشن خیابانی در سطح روستا با اجرای سرود، مداحی و پخش شکلات و شیرینی با رعایت نکات بهداشتی به جشن و سرور پرداخت.

وی از توزیع 2 هزار غذا همزمان با عید غدیر بین اهالی روستا خبر داد و گفت: یکصد بسته معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، شکر و سایر اقلام غذایی نیز با تاسی از مولای متقیان(ع) بین خانواده های کم درآمد روستا توزیع شد.

قربانی همچنین گفت: در ایام مقابله با شیوع ویروس کرونا با همکاری اصحاب مسجد برنامه های مختلف فرهنگی به اجرا درآمد و همچنین در مناسبت های مذهبی وملی نیز فعالیت های انجام شده است.

پایان پیام/ 130