اجرای مرحله ۶ رزمایش کمک مومنانه در کانون «شهید محمدرضا تحویلدار» شیراز همزمان با عید ولایت

اجرای مرحله ۶ رزمایش کمک مومنانه در کانون «شهید محمدرضا تحویلدار» شیراز همزمان با عید ولایت

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
شریفی با اشاره به اجرای مرحله ۶ رزمایش کمک مومنانه در کانون «شهید محمدرضا تحویلدار» شیراز همزمان با عید ولایت، گفت: در قالب این رزمایش ۲۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

«حامد شریفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: تاکنون 6 مرحله از رزمایش کمک مومنانه در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و همیاری به نیازمندان با توجه به شیوع ویروس کرونا از سوی کانون فرهنگی هنری «شهید محمدرضا تحویلدار» و پایگاه مقاومت شهید «معدلی» با محوریت مسجد «محمدی» برگزار شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید محمدرضا تحویلدار» شیراز با بیان اینکه از ابتدای طرح تاکنون بالع بر 2 هزار بسته معیشتی در محل مسجد «محمدی» آماده و توزیع شده است، افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، شکر و اقلام غذایی است و بین نیازمندان از پیش شناسایی شده توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله 6 رزمایش کمک مومنانه در کانون «شهید محمدرضا تحویلدار» شیراز همزمان با عید ولایت اجرا و در این مرحله 200 بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به برنامه های کانون برای مقابله با ویروس کرونا، از اجرای عملیات ضدعفونی و گندزدایی مسجد «محمدی»، معابر و منازل شیراز توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید محمدرضا تحویلدار» خبر داد و گفت: شب ها از ساعت 22 برنامه ضدعفونی مسجد و معابر در قالب سه گروه 2 نفره اجرا می شود.

پایان پیام/ 130