آغاز به کار نمایشگاه کتاب با ۴۰ درصد تخفیف همزمان با عید غدیر در کتابخانه مسجد «شهدا» کازرون

آغاز به کار نمایشگاه کتاب با ۴۰ درصد تخفیف همزمان با عید غدیر در کتابخانه مسجد «شهدا» کازرون

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
نیکبخت زاده از آغاز به کار نمایشگاه کتاب با ۴۰ درصد تخفیف همزمان با عید غدیر به همت کانون فرهنگی «سیدالشهدا (ع)» در کتابخانه مسجد «شهدا» کازرون خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا ۱۹ شهریورماه برای بازدید عموم با حفظ پروتکل های بهداشتی دایر است.

«سید هادی نیکبخت زاده» با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کتاب در کتابخانه مسجد «شهدا» کازرون  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این نمایشگاه به مناسبت عید غدیر خم با حدود 500 عنوان کتاب در موضوعات مختلف مذهبی، ادبی، تاریخی، روانشناسی و موفقیت، پزشکی و کودک و نوجوان با شعار «فردا برای خواندن دیر است» دایر شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» کازرون تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا با حفظ پروتکل های بهداشتی این نمایشگاه در سالن قرائت خانه کتابخانه «قائم (عج)» مسجد «شهدا» به همت کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» از ۱۹ مرداد لغایت ۱۹ شهریورماه برای عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برپاست.

وی با اشاره به اینکه فروش کتاب های نمایشگاه با تخفیف 40 درصدی همراه است، افزود: عاقمندان به باز دید از این نمایشگاه می توانند صبح ها از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه و عصر ها از ساعت 17 تا 21 به نشانی میدان شهدا، جنب مسجد «شهدا»، کتابخانه «قائم (عج)» مراجعه کنند.

پایان پیام/ 130