کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز در عید ولایت ۶۵۰ غذای گرم و بسته های معیشتی توزیع کرد

کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز در عید ولایت ۶۵۰ غذای گرم و بسته های معیشتی توزیع کرد

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
زارع با اشاره به توزیع ۶۵۰ غذای گرم و بسته های معیشتی در عید ولایت توسط کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز، گفت: برنامه های غدیر با همکاری گروه جهادی شهید «ابراهیم هادی» اجرا شد.

«امید زارع» ضمن اشاره به فعالیت های اجرا شده به مناسبت عید سعید غدیر خم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز با همکاری گروه جهادی شهید «ابراهیم هادی» به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر در راستای گرامیداشت این روز و با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم برنامه هایی اجرا کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز با اشاره به توزیع 650 غذای گرم در روز عید ولایت، افزود: در این روز یک راس گوسفند نیز قربانی و بسته های گوشت گرم بین نیازمندان و خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

وی همچنین از توزیع بسته های معیشتی خبر داد و گفت: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرهنگی و سایر اقلام غذایی است که با محوریت مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» شیراز تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

زارع با اشاره به اجرای فعالیت های کانون با همکاری پایگاه بسیج مسجد «اباعبدالله الحسین (ع)» در مقابله با کرونا، گفت: از زمان ورود این ویروس منحوس اصحاب مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» با همکاری و همدلی اقدام به اجرای فعالیت های مختلف کرده است.

پایان پیام/ 130