هماهنگی توزیع نان صلواتی در منطقه اهل سنت حوزه شهری «گله دار» به همت کانون «امام حسن مجتبی (ع)» همزمان با عید غدیر

هماهنگی توزیع نان صلواتی در منطقه اهل سنت حوزه شهری «گله دار» به همت کانون «امام حسن مجتبی (ع)» همزمان با عید غدیر

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
جعفری با اشاره به توزیع نان صلواتی در منطقه اهل سنت حوزه شهری «گله دار» شهرستان مهر گفت: این برنامه با هماهنگی کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» مسجد «رباط» شهر «فال» و همکاری ستاد غدیر شهرستان مهر در روز عید غدیر برگزار شد.

«سیدجعفر جعفری» با اشاره به اجرای برنامه های ویژه عید غدیر خم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: برنامه های کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع)» مسجد «رباط» شهر «فال» در مناسبت های مذهبی از ابتدای سال تاکنون اجرا شده است و در قالب این برنامه ها سعی می شود تا معارف ائمه معصومین (ع) نیز معرفی شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» مسجد «رباط» شهر «فال» شهرستان مهر از هماهنگی توزیع نان صلواتی در منطقه اهل سنت حوزه شهری «گله دار» شهرستان مهر همزمان با عید غدیر خبر داد و گفت: این برنامه به همت یکی از خیرین با توریع یک هزار و 600 قرص نان با هماهنگی کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» مسجد «رباط» شهر «فال» و همکاری ستاد غدیر شهرستان مهر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: وحدت شیعه و سنی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و بزرگان دینی بوده است و اجرای این برنامه در روز عید غدیر نیز با هدف معرفی سیره مولا علی (ع) و درک بیشتر عموم مردم و به ویژه جوانان از واقعه غدیر بوده است که در محله «دهنو» شهر «گله دار» اجرا شد.

جعفری یادآور شد: کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» مسجد «رباط» شهر «فال» عضو ستاد غدیر شهرستان مهر است و برنامه های مختلفی را در روز عید غدیر با رعایت نکات بهداشتی اجرا کرده است.

پایان پیام/ 130