۳۲۰ پرس غذای تبرکی و بسته معیشتی عید غدیر به همت کانون «یاس نبی (ص)»، بین نیازمندان توزیع شد

۳۲۰ پرس غذای تبرکی و بسته معیشتی عید غدیر به همت کانون «یاس نبی (ص)»، بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
جوکار با اشاره به توزیع ۳۲۰ پرس غذای تبرکی عید غدیر به همت کانون «یاس نبی (ص)»، بین نیازمندان شهر «نوجین» گفت: با اقتدا به مولا علی (ع) بسته های معیشتی نیز با همکاری پایگاه های مقاومت و بچه های مسجدی شهر «نوجین» تهیه و توزیع شد.

«حمیده جوکار» با اشاره به اجرای برنامه های ویژه عید غدیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: عید سعید غدیر خم در روایات به بزرگترین اعیاد اسلامی نامیده شده است که در این روز با اقتدا به امیر المومنین (ع) دستگیری از یتیمان و کمک به نیازمندان انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «یاس نبی (ص)» شهر «نوجین» فراشبند از توزیع 320 پرس غذای تبرکی عید غدیر بین نیازمندان شهر «نوجین» خبر داد و خاطرنشان کرد: با اقتدا به مولا علی (ع) بسته های معیشتی نیز با همکاری پایگاه های مقاومت و همت بچه های مسجد «شهید صفدر رضایی» شهر «نوجین» بسته بندی و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته ها شامل برنج، روغن، سویا، ماکارونی و سایر اقلام غذایی است، افزود: بسته های فرهنگی شامل ماسک و شکلات نیز با رعایت توصیه های بهداشتی مقابله با کرونا بسته بندی و بین ارادتمندان امام علی (ع) توزیع شد.

جوکار یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون با مشارکت اعضای کانون، اصحاب مسجد و خیرین بسته های بهداشتی و اقلام غذایی تهیه و در چند مرحله به ویژه در مناسبت های مختلف مذهبی بین نیازمندان توزیع شده است.

پایان پیام/ 130