برگزاری رزمایش اطعام ۸ هزار نفری با مشارکت کانون های مساجد ناحیه ۲ صفاشهر

برگزاری رزمایش اطعام ۸ هزار نفری با مشارکت کانون های مساجد ناحیه ۲ صفاشهر

تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ساریخانی با اشاره به برگزاری رزمایش اطعام هشت هزار نفری با مشارکت کانون های مساجد ناحیه ۲ صفاشهر در روز عید غدیر، گفت: این رزمایش در قالب «کاروان اطعام غدیر» با همکاری بسیج و هیئت های مذهبی برگزار شد.

«مصطفی ساریخانی خرمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد ناحیه 2 صفاشهر و همکاری بسیج و هیئت های مذهبی در قالب «کاروان اطعام غدیر» رزمایش اطعام هشت هزار نفری برگزار شد.

رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد «صفاشهر» شهرستان خرمبید خاطرنشان کرد: در این کاروان اصحاب مسجد با خودرو های شخصی و با رعایت پروتکل های بهداشتی، اطعام متبرک عید غدیر را با تاسی به مولای متقیان حضرت علی (ع) و الگوگیری از آن حضرت به نیازمندان، کادر درمان و سلامت، بیماران و همچنین آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا اهدا کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امیرالمومنین (ع) شهرستان خرمبید همچنین افزود: در ایام مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد ناحیه 2 صفاشهر به میدان آمدند و معابر و خیابان ها را ضدعفونی کردند و همچنین برنامه های مناسبتی نیز به همت کانون ها برگزار شد.

پایان پیام/ 130