برگزیدگان مسابقه «آسمانی ترین عهد» کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه «آسمانی ترین عهد» کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» معرفی شدند

تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
جعفری با اشاره به معرفی برگزیدگان مسابقه «آسمانی ترین عهد» کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» شهر «فال» شهرستان مهر گفت: این مسابقه پیامکی با محوریت غدیر برگزار شد.

«سیدجعفر جعفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مسابقه «آسمانی ترین عهد» کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» شهر «فال» شهرستان مهر با محوریت غدیر در قالب 12 سئوال با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقه غیر حضوری و پیامکی اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی (ع)» مسجد «رباط» شهر «فال» شهرستان مهر با اشاره به اینکه این مسابقه علاوه بر استان فارس، شرکت کنندگانی نیز از استان های دیگر داشت، افزود: پس از بررسی پاسخ های ارسالی شرکت کنندگان 21 نفر به قید قرعه به عنوان برگزیده معرفی شدند که لوح تقدیر و هدایایی طبق آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اسامی برگزیدگان، ادامه داد: «محمدحسین ابوالقاسمی» از اصفهان، «سارا عبدالله نژاد» از اهواز، «عرفان زارع» از عسلویه، «مولد هاشمی» از اصفهان، «علی اصغر میایی خورزوق» از اصفهان، «حسن صادقی» از فال، «سودابه واثقی» از فال، «مرضیه بحرینی» از بوشهر، «محمد بی بصر» از فال و «حمید لطفی» از آباده عناوین اول تا دهم این مسابقه را کسب کردند.

جعفری افزود: «سیده زهرا علوی» از فال، «طاهره صدری ارحامی» از اصفهان، «بهجت السادات موسوی» از اصفهان، «مهران غریبی» از فال، «زهرا فالی» از فال، «حسین عبودی» از فال، «زینب باقری» از اصفهان، «امیر علی حیدری» از فال، «فاطمه شفیعی» از اصفهان، «زهرا حاجیانی» از اصفهان و «سیده زهرا امامی» از فال نیز به عناوین یازدهم تا بیست و یکم دست یافتند.

پایان پیام/ 130