شهرستان جهرم؛ مقصد پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس خواهد بود

شهرستان جهرم؛ مقصد پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس خواهد بود

تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی از برگزاری پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس به میزبانی شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این آئین به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم فردا ۲۱ مردادماه برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز  گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا با ابلاغ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در روز های سه شنبه هر هفته با دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهیدان در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از برگزاری پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس به میزبانی شهرستان جهرم خبر داد و خاطرنشان کرد: این آئین به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم فردا 21 مردادماه ساعت 9 و 30 دقیقه با دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهید «محمدهادی نعمتی»، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج «کربلا» این مسجد برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه از شیراز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود، گفت: سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس از جمله مهمانان این آئین خواهند بود و همه مدیران و اعضای کانون های مساجد میتوانند از طریق اتاق کنفرانس در این محفل معنوی شرکت کنند.

خاطرنشان می شود، شهید «محمدهادی نعمتی» فرزند غلامحسین 14 اسفندماه 1346 در شهرستان جهرم متولد شد و در سوم دی ماه 1365 در عملیاتی کربلای چهار و منطقه عملیاتی خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد.

پایان پیام/ 130