امنیت و آرامش امروز از فداکاری های شهدا و ایثارگران است

امنیت و آرامش امروز از فداکاری های شهدا و ایثارگران است

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
دهقانی با اشاره به اینکه این روزها کشور نیاز به دعای خانواده های شهدا دارد، گفت: هر چه از امنیت و آرامش داریم همه از فداکاری های شهدا و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی دهقانی»، امروز (سه شنبه 21 مرداد) در مراسم پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس که با حضور مادر شهید «محمدهادی نعمتی» به صورت ویدئوکنفرانس در شهرستان جهرم برگزار شد، گفت: این طرح از سوی ستاد کانون های مساجد کشور و وزارت فرهنگ هست.

دبیر اجرایی این طرح ملی در استان فارس با اشاره به اینکه هر هفته در خدمت یکی از خانواده های معزز شهدا هستیم، اضافه کرد: هر چه از امنیت و آرامش داریم همه از فداکاری های شهدا و ایثارگران است.

وی با اشاره به اینکه از این دنیا باید رفت چه خوب که با شهادت رفت و از شهدا می خواهم که ما رو در آخرت شفاعت کنند، تاکید کرد: این روزها کشور نیاز به دعای خانواده های شهدا دارد.

خاطرنشان می شود، پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس، طی دیدار با مادر شهید «محمدهادی نعمتی» با حضور «سعید کوشکی جهرمی»، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس فارس و همچنین جمعی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد جامع جهرم، به صورت ویدئوکنفرانس در این شهرستان برگزار شد، شهید «محمدهادی نعمتی» فرزند غلامحسین 14 اسفندماه 1346 در شهرستان جهرم متولد شد و در سوم دی ماه 1365 در عملیاتی کربلای چهار و منطقه عملیاتی خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد.

پایان پیام/ 130