خبرگزاری شبستان، مرجع و منبع خوبی برای اخبار دینی و مذهبی است

خبرگزاری شبستان، مرجع و منبع خوبی برای اخبار دینی و مذهبی است

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی گفت: خبرگزاری شبستان به مرجع و منبعی برای اخبار دینی و امیدی برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای بازتاب فعالیت هایشان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: در حال حاضر خبرگزاری شبستان به عنوان خبرگزاری تخصصی در حوزه دین، فرهنگ و اندیشه فعالیت می کند.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با اشاره به اینکه وجود رسانه های دینی در برهه ای که رسانه های معاند سعی در تخریب چهره اسلام دارند، ضروری است، گفت: خبرگزاری شبستان اکنون به مرجعی برای اخبار تخصصی حوزه دین تبدیل شده است.

 

وی با یادآوری اینکه این خبرگزاری امیدی برای کانون های فرهنگی و هنری برای پوشش اخبار کانونی است، گفت: امید می رود تا با تعامل و هم افزایی فعالیت این خبرگزاری چشمگیرتر شود.

 

این مقام مسئول در خصوص نحوه فعالیت کانون های مساجد در ماه محرم هم گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور و استان است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با بیان اینکه تعطیلی مساجد و ادامه فعالیت کانون ها در بستر فضای مجازی موجب افزایش فعالیت کانون های مساجد شده است، گفت: در این روزها شاهد تلاش بچه های مسجد برای دستگیری از نیازمندان با توزیع اقلام غذایی هستیم.

 

وی به طبخ غذا و توزیع در بین مردم در مساجد استان اشاره کرد و گفت: این حرکت های خودجوش توسط بچه های مسجد بالاخص در اعیاد قربان و غدیر قابل توجه است.

 

این مقام مسئول به توزیع 2200 کیلوگرم گوشت توسط کانون های مساجد در آستانه ماه محرم اشاره کرد و یادآور شد: در کانون های مساجد شاهد راه اندازی انجمن های خیریه و شناسایی نیازمندان واقعی هستیم که این اقدام جوانان قابل تحسین است.

پایان پیام/ 73