اجرای مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در محله شیخ آباد میناب

اجرای مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در محله شیخ آباد میناب

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
رنجبریان از اجرای مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی توسط کانون فرهنگی هنری حضرت قاسم(ع) بین آسیب دیدگان از کرونا در محله شیخ آباد شهر میناب خبرداد.

« محمد رضا رنجبریان »، مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت قاسم(ع) محله شیخ آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان میناب اظهار کرد: پس از رهنمودهای مجدد مقام معظم رهبری در رابطه با استمرار کمک های مومناه و به مناسبت عید غدیر، مرحله دوم  توزیع بسته های معیشتی  به همت کانون فرهنگی هنری حضرت قاسم(ع) محله شیخ آباد شهرستان میناب اجرا شد.

 

وی افزود: در این مرحله 20 بسته ارزاق شامل اقلامی همچون برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه و کنسرو لوبیا از محل جمع آوری کمک های مردمی تهیه و بین آسیب دیدگان از کروناویروس توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت قاسم(ع) محله شیخ آباد ارزش هر بسته ارزاق را 2 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در صورت حمایت خیرین نیک اندیش این آمادگی در کانون وجود دارد که هم شمار خانواده هایی که از این بسته ها برخوردار می شوند را افزایش دهد و هم تعداد دفعات اجرا را بیشتر کند.

 

رنجبریان در ادامه از تهیه و توزیع کتابچه نهج البلاغه به مناسبت عید غدیر توسط کانون حضرت قاسم(ع) به عنوان بخش دیگری از برنامه ها نام برد و اضافه کرد: این برنامه به منظور فراهم نمودن زمینه برای آشنایی هرچه بیشتر آحاد مردم به ویژه نسل جوانان با کلام امام علی(ع) اجرا شد.

 

وی، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع غدیر ویژه کودکان و نوجوانان، مسابقه کیک پزی ویژه بانوان و دابسمش( مولودی خوانی ) و آذین بندی درب منازل را از دیگر برنامه های این کانون ویژه عید غدیر برشمرد.

 

 

 

 

پایان پیام/ 88