حضور در برنامه های مسجد و اهتمام به نماز شب از خصوصیات برجسته شهید محمد هادی نعمتی بود

حضور در برنامه های مسجد و اهتمام به نماز شب از خصوصیات برجسته شهید محمد هادی نعمتی بود

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
نبی زاده در پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش «محمدهادی نعمتی»، گفت: حضور در برنامه های مسجد و اهتمام به نماز شب و تضرع از خصوصیات برجسته شهید بود که نزد دوستان و اقدام زبانزد شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ناهیدتاج نبی زاده» امروز (سه شنبه 21 مرداد) در پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس در شهرستان جهرم برگزار شده بود، گفت: شهید «محمدهادی نعمتی» متولد 14 اسفندماه 1346 بود که در طول زندگی در برنامه های مسجد جامع جهرم فرمانده پایگاه بود و همیشه وقت رفتن جبهه مرا را قسم می داد که از خدا بخواه شهادت را نصیبم کند.

مادر شهید «محمدهادی نعمتی» اهتمام به نماز شب و تضرع را از خصوصیات برجسته فرزند شهیدش عنوان و تاکید کرد: گریه زاری ایشان در نمازشب نزد دوستان و اقدام زبانزد شده بود و همیشه به فکر مستمندان بود حتی لباسهایش را که به تازگی برایش می خریدیم را فقط یک بار برای دل من مادر می پوشید و روز بعد آن را به فقرا هدیه می داد.

وی با تاکید بر اینکه یاد ندارم که گاهی دستم یا رویم را بوسیده باشد، (با بغضی از سر فراق) افزود: آخرین روزی که از منزل برای رفتن به جبهه خارج شد، سه بار تا کوچه رفت و برگشت و هر سه بار پایم را بوسید و گفت مادر جان حلالم کن.

نبی زاده خاطرنشان کرد: روز آخر چهره اش بسیار متفاوت بود و خیلی زیبا شده بود و برای آخرین بار گفت مادر جان از خدا بخواه که اگر شهید شدم، گمنام بمانم و همینطور هم شد که جنازه شهید بعد از ۱۰سال به جهرم برگشت.

شایان ذکر است، پنجمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس طی دیدار رضا نیکجو، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران نور مسجد جامع جهرم با مادر شهید «محمدهادی نعمتی» در این شهرستان و همچنین حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، مصطفی دهقانی، دبیر اجرایی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان و همچنین جمعی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

خاطرنشان می شود، شهید «محمدهادی نعمتی» فرزند غلامحسین 14 اسفندماه 1346 در شهرستان جهرم متولد شد و در سوم دی ماه 1365 در عملیاتی کربلای چهار و منطقه عملیاتی خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد، وی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج «کربلا» مسجد جامع جهرم را بر عهده داشت.

 

پایان پیام/ 130