کانون های مساجد باید محل تربیت جوانان با طراز انقلاب اسلامی است

کانون های مساجد باید محل تربیت جوانان با طراز انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
اسحاقی گفت: کانون های مساجد باید محل تربیت جوانان با طراز انقلاب اسلامی است و باید این نقش تربیتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید ناصر اسحاقی» امروز (21 مردادماه) در ارتباط مجازی با رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: آمار و امتیازهای کسب شده توسط فعالان کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» نشان می دهد که مساجد استان از ظرفیت بزرگی در برگزاری برنامه های فرهنگی دارد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: البته انتخاب استان قم به دلیل حسن مدیریت و تدبیر در خصوص شان مکانی استان در رویداد ملی «فهما» قابل تقدیر است.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: البته این رویداد یک بنیان سلم و صدقه جاریه است که فعالیت های فرهنگی و هنری آن در آینده با تاثیر در نوجوانان و جوانان نسل های آینده انقلاب به خوبی دیده خواهد شد.

 

اسحاقی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد باید محل تربیت جوانان با طراز انقلاب اسلامی است و باید این نقش تربیتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: انتخاب رواق ترنج در زیر شاخه شبستان هنر با اولویت عکاسی و خوشنویسی برای استان اردبیل می تواند زمینه کشف استعدادهای هنری این رشته ها در بین فعالان کانون های مساجد شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: به طور حتم فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد استان در دومین رویداد ملی «فهما» نیز ارزنده و قابل تقدیر خواهد بود و امیدواریم استان اردبیل به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی شود.

 

اسحاقی یادآور شد: مساجد باید به عنوان محلی برای تربیت هنرمندان و فعالان فرهنگی با معیارهای طراز انقلاب اسلامی باشد تا شاهد ترویج آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل های آینده باشیم.

پایان پیام/ 365