«آیه ی غدیر»، نشان عشق و ارادت بچه های بهشت به ساحت مقدس امامت و ولایت

«آیه ی غدیر»، نشان عشق و ارادت بچه های بهشت به ساحت مقدس امامت و ولایت

تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
غیوری تبلیغ واقعه غدیر را یک وظیفه شرعی دانست و گفت: ما نیروهای فرهنگی و هنری وظیفه داریم بیش از دیگران در این حوزه پیش قدم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم از جدیدترین اثر تولیدی گروه منتخب بچه های بهشت کانون فرهنگی هنری الرحمن مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج رونمایی شد.

 

«رضا غیوری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: یکی از بهترین راه های انتقال مفاهیم و ارزش های اسلامی به ویژه فرهنگ تشیع ابزار هنر است که در این زمینه، گروه های سرود با تولید محتواهای فرهنگی و مذهبی می توانند نقش بی بدیلی را ایفا کنند.

 

سرپرست گروه هنری «بچه های بهشت» گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت، از جدیدترین و متفاوت ترین اثر هنری گروه منتخب بچه های بهشت با نام «آیه ی  غدیر» که در مدح و منقبت امام علی (ع) و در راستای عید غدیر خم با همکاری و حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد استان تهیه و تولید شده، رونمایی صورت گرفت.

وی در ادامه، گفت: این اثر فاخر هنری به همت اعضای خوب و پر تلاش کانون فرهنگی هنری الرحمن مسجد جامع صاحب الزمان(عج) شهر یاسوج و با آهنگ سازی و تنظیم هنرمند خوش ذوق هم استانی «رضا سلیمانی» تهیه و تولید شده است.

 

غیوری یادآور شد: با توجه به اینکه تبلیغ واقعه غدیر یک وظیفه شرعی است، لذا ما نیروهای فرهنگی و هنری وظیفه داریم بیش از دیگران در این حوزه پیش قدم باشیم و با خلق چنین آثاری بتوانیم فرهنگ با ارزش علوی را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

 

سرپرست گروه «بچه های بهشت» ادامه داد: نماهنگ «آیه ی غدیر» در دهه امامت و ولایت از شبکه های ملی نظیر «شما» و «تماشا» و شبکه استانی «دنا» و نیز فضای مجازی پخش شد و مورد استقبال عموم مردم و مخاطبان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این اثر همزمان با روز عید غدیر خم همراه با کاروان شادی در سطح شهر یاسوج و میادین متفاوت به صورت خیابانی و پاتوقی نیز اجرا شد.

 

گفتنی است، گروه سرود «بچه های بهشت» از گروهای سرود فعال استان کهگیلویه و بویراحمد در کانون فرهنگی هنری الرحمن مسجد جامع صاحب الزمان (عج)  شهر یاسوج مشغول به فعالیت است که در طی سالیان اخیر سهم بهذسزایی در اشاعه و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی داشته است.

 

پایان پیام/ 82