فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» در استان فارس منتشر شد

فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» در استان فارس منتشر شد

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی از انتشار فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» و اطلاع رسانی به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد و گفت: این پویش در راستای برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد (ع) راه اندازی شده است.

حجت الاسلام «حسین امیدی» گفت: کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از قریب 9 سال پیش به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان کلید خورد و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، ستاد های استانی و به ویژه استان های همجوار، نهاد ها و موسسه های فرهنگی و مذهبی تاکنون به طور شایسته و در سطح بین المللی اجرا شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه جهدف از برگزاری پویش ترویج معارف صحیفه سجادیه است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد، موسسه ها، هیئت های مذهبی و مراکزی که به نام مقدس امام سجاد (ع) مزین هستند می توانند فعالیت های شاخص خود با محوریت صحیفه سجادیه را در قالب فیلم، کلیپ و عکس به شماره مجازی 09170776940 ارسال و در این پویش شرکت کنند.

وی مهلت ارسال آثار را 15 شهریورماه اعلام و خاطرنشان کرد: همچنین آثاری نظیر عکس نوشته، پوستر، فیلم کوتاه و کلیپ را در شبکه های اجتماعی با هشتگ های «پویش سجاده خورشید»، «کنگره امام سجاد (ع)» و «صحیفه سجادیه» به اشتراک گذاشته و در پویش شرکت کنند.

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه جوایز خوبی برای شرکت در این پویش پیش بینی شده است، اظهار داشت: هر هفته چهار جایزه سه میلیون ريالی به برترین آثار اهدا می شود و همچنین در مراسم اختتامیه که همزمان با 25 محرم مصادف با سالروز شهادت امام سجاد (ع) به میزبانی بندرعباس با حضور اندیشمندان جهان اسلام و کشور برگزار می شود، از 10 مرکز برتر نیز با اهدای پنج تا 15 میلیون ريالی تجلیل خواهد شد.

پایان پیام/ 130