تهیه و توزیع ۱۱ بسته معیشتی همزمان با روز مباهله بین خانواده های نیازمند

تهیه و توزیع ۱۱ بسته معیشتی همزمان با روز مباهله بین خانواده های نیازمند

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
میرزائی با اشاره به توزیع ۱۱ بسته معیشتی همزمان با روز مباهله بین خانواده های نیازمند، گفت: این بسته ها با کمک مردم و خیرین تهیه شده و بین آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا توزیع می شود.

«حمیده میرزائی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و شرایط اقتصادی که برای برخی خانواده ها پیش آمده است، تصمیم گرفته شده که با کمک مردم و خیرین بسته های معیشتی تهیه و بین خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر از جمله بی سرپرستان و یا دارای سرپرست بیمار توزیع شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «ام البنین (س)» روستای «سمنگلویه» قیروکارزین افزود: در این راستا 11 بسته معیشتی تهیه و در مسجد «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» روستا بسته بندی شد که شامل ماکارونی، سویا، چای، کنسرو و همچنین اقلام بهداشتی و شوینده است.

وی با بیان اینکه این بسته ها به مناسبت روز مباهله آماده سازی شده است، خاطرنشان کرد: بسته های معیشتی امروز 25 مردادماه به دست نیازمندان خواهد رسید.

میرزائی یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا کانون فرهنگی هنری «ام البنین (س)» روستای «سمنگلویه» قیروکارزین بسته های معیشتی و غذای گرم را به ویژه در مناسبت های مذهبی در حد توان تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده است.

پایان پیام/ 130