میزبانی از خانواده شهید «ولی طلایی» در ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس

میزبانی از خانواده شهید «ولی طلایی» در ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس

تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی از برگزاری ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس به میزبانی شهرستان سرچهان خبر داد و گفت: این آئین به همت کانون فرهنگی هنری «آدینه» سرچهان با دیدار و تجلیل از خانواده شهید «ولی طلایی» فردا ۲۸ مردادماه برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» برنامه ای است که با هدف بزرگداشت یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در روز های سه شنبه هر هفته با دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهیدان برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از برگزاری ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس به میزبانی شهرستان سرچهان خبر داد و خاطرنشان کرد: این آئین به همت کانون فرهنگی هنری «آدینه»، ستاد نمازجمعه شهرستان «سرچهان» و پایگاه مقاومت بسیج «امام حسن (ع)» شهر «کره ای» فردا 28 مردادماه ساعت 9 صبح با دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهید «ولی طلایی» برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه از شیراز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود و «صابر سهرابی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از جمله مهمانان این آئین خواهند بود.

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: همه اصحاب، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند از طریق لینک اتاق کنفرانس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس که از سوی ستاد ارتباطات رسانه ای فهما فردا صبح اطلاع رسانی می شود، با کلیک بر روی گزینه «میهمان» در این آئین معنوی شرکت کنند.

پایان پیام/ 130