همکاران فرزند شهیدم همیشه از ایمان وی یاد می کنند و چشم به راهش بودند

همکاران فرزند شهیدم همیشه از ایمان وی یاد می کنند و چشم به راهش بودند

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
طلایی در ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با اشاره به خصوصیات اخلاقی جهادگر شهید «ولی طلایی»، گفت: همکاران فرزند شهیدم در جهادسازندگی همیشه از ایمان و صداقت وی یاد می کنند و چشم به راهش بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ماه طلا طلایی» امروز (سه شنبه 28 مرداد) در ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: شهید «ولی طلایی» از شورای اسلامی محل خدمت به مردم را شروع کرد و همیشه به فکر محرومین و نیازمندان بود تا اینکه سال 1339 با عشق به شهادت در بسیج ثبت نام کرد.

مادر جهادگر شهید «ولی طلایی» با بیان خاطراتی از نحوه شنید خبر شهادت فرزند شهیدش، افزود: پس از خدمت در جهادسازندگی، سال 1365 به عنوان راننده به جبهه اعزام شد و در منطقه شلمچه برای رزمندگان سنگر می ساختند.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی جهادگر شهید «ولی طلایی»، گفت: همکاران فرزند شهیدم در جهادسازندگی همیشه از ایمان و صداقت وی یاد می کنند و چشم به راهش بودند.

خاطرنشان می شود، ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با دیدار و تجلیل «غلامرضا حدادی»، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری «آدینه» سرچهان از خانواده شهید «ولی طلایی» در بستر فضای مجازی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور «صابر سهرابی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، «مصطفی دهقانی»، دبیر اجرایی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس، حجت الاسلام «محمد جواد طلایی»، امام جمعه سرچهان، «مهدی الفت»، فرمانده حوزه بسیج مقاومت «علی ابن ابی طالب (ع)» با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه و پایگاه مقاومت بسیج «امام حسن (ع)» شهر «کره ای» برگزار شد.

پایان پیام/ 130