همه ما مدیون صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا هستیم

همه ما مدیون صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا هستیم

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
دهقانی با یادآوری این مطلب که امروز همه ما نیاز به دعای خانواده شهدا داریم، گفت: همه ما مدیون صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی دهقانی»، امروز (سه شنبه 28 مرداد) در ششمین جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به میزبانی خانواده شهید «ولی طلایی» از شهرستان «سرچهان» و به همت کانون فرهنگی هنری «آدینه» این شهرستان برگزار شد، گفت: همه ما مدیون صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا هستیم.

دبیر طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس با یادآوری این مطلب که فرزندان شهدا در نبود پدر خود سختی های فراوانی کشیدند، تاکید کرد: خانواده معزز شهدا حق بزرگی به گردن این مردم دارند که با از دست دادن عزیز خودشان و تحمل سختی های فراوان، زمینه ایجاد عزت و افتخار در کشور را فراهم کردند.

وی ضمن تجلیل از «صابر سهرابی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به خاطر توجه به برنامه «سه شنبه های تکریم»، تاکید کرد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از مسئولینی است که سرکشی به خانواده جز دغدغه خود می داند و با برنامه های کانون ها همراه بوده و همیشه حمایت های بی دریغی پیرامون کانون ها داشته و دارد.

دهقانی با یادآوری این مطلب که امروز همه ما نیاز به دعای خانواده شهدا داریم، افزود: امیدوارم خانواده معزز شهدا مردم را مورد دعای خیر خویش، قرار دهند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه «سه شنبه های تکریم» هفته آینده که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد، هم گفت: در صدد هستیم تا برای این برنامه مسئولین ارشد استانی دعوت شوند و حضور یابند.

خاطرنشان می شود، ششمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با دیدار و تجلیل «غلامرضا حدادی»، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری «آدینه» سرچهان از خانواده شهید «ولی طلایی» در بستر فضای مجازی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور «صابر سهرابی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، «مصطفی دهقانی»، دبیر اجرایی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس، حجت الاسلام «محمد جواد طلایی»، امام جمعه سرچهان، «مهدی الفت»، فرمانده حوزه بسیج مقاومت «علی ابن ابی طالب (ع)» با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه و پایگاه مقاومت بسیج «امام حسن (ع)» شهر «کره ای» برگزار شد.

پایان پیام/ 130