کانون چهارمین شهید محراب همپای مدافعان سلامت در میدان مبارزه با کرونا

کانون چهارمین شهید محراب همپای مدافعان سلامت در میدان مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
مرادی از خدمت رسانی جهادی اعضای کانون فرهنگی چهارمین شهید محراب به بیماران کرونایی در بیمارستان های استان کرمانشاه خبر داد.

خسرو مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، با اشاره به فعالیت های گسترده فرهنگی کانون چهارمین شهید محراب اظهار کرد: شیوع ویوس منحوس کرونا فعالیت های این کانون را تا حدودی تحت تاثیر قرار دارد اما اعضای کانون مثل همیشه پای کار آمدند و در زمینه های مختلف فعالیت خود را ادامه دادند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری چهارمین شهید محراب افزود: با شیوع بیماری کرونا بچه های مسجد پای کار آمدند و بحث گندزدایی معابر، پارک ها، خودپردازها، اماکن عمومی و ... را در محله الهیه طی چندین مرحله در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: با همیت اعضای کانون فرهنگی و هنری چهارین شهید محراب کارگاه تولید ماسک و دستکش راه اندازی شد و چندین نفر به صورت تمام وقت در این کارگاه مشغول فعال بودند.

مرادی عنوان کرد: برخی از اعضای این کانون به صورت خودجوش برای کمک به کادر درمان اعلام آمادگی کردند و با یک انگیزه انقلابی و جهادی در بیمارستان های درگیر با بیماری کرونا به خدمت رسانی مشغول شدند. 

مدیر کانون چهارین شهید محراب با اشاره به لبیک کانون فرهنگی و هنری چهارمین شهید محراب به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: پنج مرحله رزمایش کمک مومنانه به همت اعضای این کانون اجرایی شد و طی هر مرحله ۷۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش ریالی ۲۵۰ هزار تومان میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

وی گفت: با توجه به محدودیت فعالیت های کانون های مسجد اعضای این کانون در فضای مجازی حضوری پررنگ داشتند و در زمینه اطلاع رسانی، فعالیت های فرهنگی و پیگیری مسائل آموزشی  ... فعال بودند.

مرادی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در این کانون خاطر نشان کرد: این جشن با حضور حدود ۴۰۰ نفراز مردم در فضای باز  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

 

پایان پیام/ 66