توزیع یکصد بسته گوشت قرمز به همت کانون مسجد امام علی(ع) نکا در محرم

توزیع یکصد بسته گوشت قرمز به همت کانون مسجد امام علی(ع) نکا در محرم

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
چادرنشین گفت: یکصد بسته گوشت قرمز به همت کانون مسجد امام علی(ع) نکا در بین نیازمندان به مناسبت ماه محرم توزیع شد.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا اظهار کرد: یکصد بسته گوشت قرمز اهدایی کانون و موسسه حضرت خدیجه (س) قم به همت کانون مسجد امام علی(ع) نکا در بین ایتام و خانواده های زندانی و افراد نیازمند به مناسبت ماه محرم توزیع شد.

مدیر مسئول کانون‌ فرهنگی هنری مسجد امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: توزیع گوشت قرمز در بین نیازمندان با هدف دستگیری از آنان در آستانه ماه محرم و به همت کانون مساجد مازندران و توسط این کانون توزیع شد.

وی با اشاره به برنامه های مختلف کانون امام علی(ع) در نکا بیان کرد: ویژه برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مسجد امام علی(ع) نکا در ماه محرم در محورهای مختلف قرآنی، فرهنگی و آموزشی و فعالیت‌های مجازی و بهداشتی برگزار می شود.

 

وی گفت: برنامه های محرم امسال در کانون امام علی(ع) با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت دستور العمل های بهداشتی و با سیاه پوش کردن محله و مسجد آغاز و در مجموع حدود 10 برنامه در محورهای مختلف قرآنی، فرهنگی و آموزشی و فعالیت‌های مجازی و بهداشتی برگزار می شود.

 

چادرنشین افزود: برنامه های شب های محرم از ساعت۲۱و۳۰دقیقه شب همراه با نماز جماعت آغاز و سپس با  زیارت عاشورا ، مداحی و سخنرانی  ادامه دارد و به طور منظم هر شب، به شرکت کنندگان ماسک ودستکش توزیع می شود.

 

وی با تاکید بر استفاده از توان اعضای کانون امام علی(ع) نکا در برگزاری مراسم ماه محرم تصریح کرد: همزمان با دهه اول ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان،  کانون‌ فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا، با رعایت دستورات ستاد کرونا و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، میزبان مراسم و برنامه‌های گوناگون عزاداری است.

 

مدیر مسئول کانون‌ فرهنگی هنری مسجد امام علی(ع) نکا گفت: ما تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم و قطعاً برنامه‌های عزاداری در دهه اول ماه محرم با محدودیت‌هایی همراه است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمتر از دو ساعت برنامه عزاداری در فضای باز برگزار می شود. 

پایان پیام/ 175