بدون توجه به یاد و سیره شهدا نمی توان خدمت کرد

بدون توجه به یاد و سیره شهدا نمی توان خدمت کرد

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
دولت آبادی گفت: هرکس اندیشه خدمت دارد، بدون توجه به یاد و سیره شهدا نمی تواند در توفیقی در انجام کارها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم از «بی بی جان دیرباز» مادر ۷۳ ساله شهیدان «سید منصور و حجت الاسلام سید عبدالمحمد تقوی» از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (28 مرداد ماه) با حضور آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

 

این آئین با حضور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بنیاد شهید شهرستان بویراحمد در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.

 

«علیرضا دولت آبادی» در این آئین، گفت: «طرح ملی سه شنبه های تکریم» برای هشتمین هفته در این استان اجرا می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های آنها انقلاب و اسلام را به پیروزی رساند.

 

وی خاطرنشان کرد: هرکس اندیشه خدمت دارد، بدون توجه به یاد و سیره شهدا نمی تواند در توفیقی در انجام کارها داشته باشد.

 

دولت آبادی یادآور شد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با توجه به وظیفه ذاتی خود در حوزه ایثار و شهادت دو برنامه را در دستور کار خود قرار داد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از این برنامه ها را «طرح ملی سه شنبه های تکریم» دانست و ادامه داد: در راستای این طرح ملی از مقام خانواده های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تجلیل می شود.

 

وی دومین برنامه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور را برنامه «روح مقاومت» عنوان کرد و گفت: در این برنامه کانون ها به بازخوانی وصیت نامه شهدا می پردازند.

پایان پیام/ 82