برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در کانون «بقیه الله (عج)» خفر

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در کانون «بقیه الله (عج)» خفر

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
فاخری گفت: مراسم عزاداری امام حسین (ع)، در دهه اول محرم در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» شهرستان خفر برگزار می شود.

«محمدکاظم فاخری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادارش در دهه نخست ماه محرم در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرستان خفر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرستان خفر افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام «محمد فاطمی» و با مرثیه سرایی و روضه خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری دهه اول محرم در این کانون فرهنگی و هنری از روز پنجشنبه 30 مردادماه به مدت 10 شب برگزار می شود، بیان کرد: این آیین هر شب همراه با نماز مغرب و عشا و با حضور پرشور مردم مومن و حسینی خفر انجام می شود.

 

فاخری با تاکید بر رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری آیین های سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، خاطرنشان کرد: محفل عزاداری امام حسین (ع)، در فضای باز مسجد حضرت «صاحب الزمان (عج)» شهر باب انار برگزار می شود.

پایان پیام/ 691