راه‌اندازی حلقه‌های « بصیرت افزایی» در کانون فرهنگی و هنری شهید همت

راه‌اندازی حلقه‌های « بصیرت افزایی» در کانون فرهنگی و هنری شهید همت

تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید همت گفت: درصدد تشکیل حلقه‌های بصیرت افزایی در کانون فرهنگی و هنری شهید همت با هدف مقابله با تهاجم نرم دشمن هستیم.

ابوالقاسم خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری شهید همت فعالیت های گسترده ای را در زمینه های فرهنگی، علمی و ...دنبال می کند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید همت افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی گروهی تشکیل داده‌ایم که محوریت برنامه‌ها ارائه آموزش به کودکان و نوجوانان است.

خدادادی تصریح کرد: در این راستا آموزش‌های قرآنی و نیز مهارتی به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود همچنین از قصه گویی و دیگر روش‌های آموزشی نیز بهره گرفته می شود.

وی خاطر نشان کرد: در روز عید سعید غدیر کاروان شادی از درب مسجد تا درب منزل یکی از سادات محله به همراه برنامه های جانبی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی راه اندازی شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید همت از توزیع ۴۰۰ پرس غذا میان نیازمندان در عید سعید غدیر خبر داد و تصریح کرد: در راستای طرح کمک مومنانه یکصد بسته اقلام ضروری مورد نیاز خانوارها میان خانواده های محروم توزیع شد.

خدادادی از برگزاری مسابقات با موضوعات مختلف به همت این کانون خبر داد و گفت: درصدد راه اندازی حلقه هایی شبیه به حلقه صالحین در کانون فرهنگی و هنری شهید همت هستیم.

وی با اشاره به نقش کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در مبارزه با تهاجم نرم دشمن گفت: در کرمانشاه فضا برای فعالیت فراوان است اما باید حمایت ها از کانون های مساجد توسط دستگاه های متولی فرهنگی بیش از پیش باشد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید همت خواستار حمایت مالی و محتوایی از کانون های فرهنگی مساجد شد و گفت: باید مربیان توانمند را در اختیار کانون های فرهنگی و هنری قرار دهد.

پایان پیام/ 66