قول مساعدت مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد نسبت به رفع مشکلات کانون‌هاي مساجد منطقه حسن‌آباد

قول مساعدت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نسبت به رفع مشکلات کانون‌های مساجد منطقه حسن‌آباد

تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد نسبت به رفع مشکلات کانون‌هاي مساجد منطقه حسن‌آباد اين استان قول مساعدت داد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، «مجید جوادیان زاده» سه شنبه 28 مرداد در دیدار با اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه حسن آباد یزد در جریان مسایل و مشکلات قرار گرفته و نسبت به مرتفع سازی این مسایل قول مساعدت در گستره مباحث فرهنگی و هنری داد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد طی سخنانی در این دیدار گفت: حسن آباد قربانی توسعه ناموزون شهری شده است، ما باید این مناطق را به ریشه های اصلی خودش برگردانیم؛ کانون های مساجد باید در این زمینه وارد شده و محور هم افزایی در تحقق این مهم شوند.

 

جوادیان زاده افزود: یکی از رسالت هایی که ما برای این منطقه و مناطق کم بضاعت داریم تدوین نقشه راه منسجم برای جلوگیری از آسیب های این مناطق است.

 

وی در مورد کمک به این منطقه و کانون های فرهنگی هنری آن بیان کرد: ما کتاب های به روز و متناسب با نیاز منطقه تهیه و ارسال می کنیم، ضمن اینکه امیدوارم بتوانیم به زودی کتابخانه ای بروز در این من طقه احداث کنیم؛ همچنین در خصوص سواد رسانه ای می توانیم دوره هایی را برای مردم منطقه متناسب با درخواست و نیاز آنها برگزار کنیم.

 

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن در پایان این دیدار  ضمن قدردانی از مدیر و کارشناسان ستاد کانونهای مساجد استان یزد جهت پیگیری این گونه جلسات و مشکلات مناطق گفت: باید در فضای مجازی و رسانه ای جدی وارد شویم و این ظرفیت بزرگی است که کانون های مساجد در اختیار داشته وباید در جهت توسعه آن تلاش کنند.