از پوستر روز جهانی مسجد رونمایی شد

از پوستر روز جهانی مسجد رونمایی شد

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
همزمان با سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اسرائیل، با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویر احمد، از پوستر روز جهانی مسجد، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز (شنبه ٣٠ مرداد) به مناسبت گراميداشت روز جهانی مسجد با حضور  مدير ستاد هماهنگی كانون های فرهنگی هنری مساجد استان كهگيلويه و بويراحمد و مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از پوستر روز جهانی مسجد رونمايی شد.

به پیشنهاد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با تصویب وزیران امور خارجه کشورهای اسلامی در اجلاس تهران،  همزمان با سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اسرائیل، ( ۳۱ مرداد ماه برابر با  ۲۱ اوت)، روز جهانی مسجد نام گذاری شد.

«عليرضا دولت آبادی» در حاشیه آئين رونمايی از پوستر روز جهانی مسجد در گفت و گو با خبرنگار شبستان، گفت: همه ساله در این روز  با هدف ارج نهادن به نقش مساجد و فعالان مساجد، برنامه های ويژه ای برگزار می شود كه امسال به دليل شيوع ويروس كرونا، این برنامه ها به صورت مجازی و محدود خواهد بود.

مدير ستاد هماهنگی كانون های فرهنگی، هنری مساجد استان، ضمن تشكر و تقدير از همه مديران كانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان كه با كمترين حمايت ها، بيشترين نقش آفرينی را براي رونق فعاليت های فرهنگی درون مساجد دارند، از آنها خواست تا با برنامه ريزی و فعاليت جهادی جايگاه مساجد را در محله ها، روستا ها و شهر ها به عنوان يك پايگاه اجتماعی حفظ و در همه شئون نقش آفرينی كنند تا با توکل به خداوند همه بتوانيم دست در دست هم به ايران عزيز خدمت كنيم.
دولت آبادی در ادامه از مسئولان ارشد استان به خصوص استاندار درخواست كرد: تا نگاه ويژه ای به كانون های فرهنگی هنري مساجد داشته باشند و با حمايت های خود باعث دلگرمی بيش از پيش بچه های مسجد شوند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: فعاليت های كانون های فرهنگی، هنری مساجد استان، در ايام شیوع كرونا تا كنون بسيار مطلوب بوده و بچه های مسجد نشان دادند كه در هر شرايطی كه كشور نيازمند خدمت رسانی باشد ، کانون های فرهنگی مساجد در ميدان عمل آماده و پای كار هستند.

پایان پیام/ 630